niedziela, 3 stycznia 2016

*AKCJA 'STOP POZEROM'! JA POPIERAM!*

Hej! Przeczytałam ostatnio na innym blogu o akcji 'Stop pozerom'. Akcja ma zapobiegać tworzeniu się fałszywych przyjaźni. Przyjaźń to cenne uczucie,którym nie obdarzamy wszystkich. Weźcie za przykład bohaterów opowiadania z mojego bloga. Kasi, Zeetaraa, Ahsoka i Kai są jak papużki nierozłączki. Ale spróbujcie teraz przełożyć to na prawdziwe życie... Trochę trudniej,prawda?
Miałam kiedyś przyjaciółkę w gimnazjum. Byłyśmy dla siebie jak siostry. W liceum nic miało się nie zmienić. Ale Natalia obraziła się na mnie,bo wybrałam 'zwykłe' (jak to ona określiła) Liceum w Radecznicy. Do tego Liceum poszło moje rodzeństwo. Chodzi tam siostra,która mogłaby mnie zawieźć z lekcji do domu (w innej wsi). A ona poszła do liceum w najbliższym mieście i do domu jeździ autobusem. Więc w dzisiejszych czasach trudno o prawdziwego przyjaciela czy też przyjaciółkę. Pamiętajcie,to co jest bardzo dobrym koleżeństwem,nie musi zostać przyjaźnią. Pozdrawiam i życzę Wam przyjaźni bardziej udanych i długotrwałych od mojej. Lena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz